»Prepričani smo, da je konsolidacija nujna za ohranjanje konkurenčnosti na slovenskem trgu ter za spodbujanje digitalizacije in povezljivosti, kar v končni fazi krepi slovensko gospodarstvo.«
»V Sloveniji že dalj časa poteka razprava o prehranski varnosti kot strateški dobrini, ki pa moji oceni še ni prinesla konkretnih rešitev.«
»S pobudo in s skupnimi močmi lahko odločilno prispevamo k varnosti in trdnosti naših dobavnih verig in k zmanjšanju prehranske odvisnosti od mednarodnih trgov.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»To je bistveno bolje, kot je bilo na začetku leta 2017, ko je bilo to razmerje pri 14-kratniku. To pomeni, da smo v treh letih na področju finančne stabilnosti in dobičkonosnosti, pa tudi tržnega deleža imeli pozitivne rezultate.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Analiziramo vse potencialne vplive na poslovanje. Načrtujemo, da bodo skupni prihodki ostali na ravni načrtov, prav tako dobičkonosnost, bo pa struktura prihodkov drugačna, saj zaradi krize predvsem v veleprodaji prihaja do izpada določenih prihodkov, ki jih potem nadomeščamo po drugih kanalih.«
»Skupini je v dveh letih uspelo povišati bruto dobiček iz poslovanja za 72 odstotkov in bistveno znižati zadolženost. Z jasno strategijo, osredotočenostjo na ponudbo lokalnih in regionalnih izdelkov in sodelovanje z dobavitelji, z inovativnim konceptom trgovin in vsakodnevnim trudom vseh zaposlenih nam je uspel poslovni in finančni preobrat.«
»Mercator se osredotoča na posodabljanje delovnih procesov in povečevanje učinkovitosti. Z monetizacijo smo zagotovili pogoje za skorajšnje logistično prestrukturiranje z novim logistično-distribucijskim centrom, ki ga načrtujemo zgraditi do konca leta 2021.«